Kinderopvang

De KSH verzorgt de kinderopvang voor de kinderen van 0-13 jaar oud binnen ons gebouw.

De kinderdagopvang voor de kinderen van 0-4 jaar en de naschoolse opvang voor de kinderen van de basisschoolleeftijd.

De voorschoolse opvang is dagelijks op BSO de boomgaard Noord, Essenhof 2, 6951 NS in Dieren, op aanvraag. De kinderen van de VSO worden naar de Akker gebracht met de auto van de KSH.

De naschoolse opvang op locatie De Akker is op Maandag, Dinsdag, Woensdag en Donderdag van 14:00 tot 19:00 uur. Op de vrijdag worden de kinderen vanaf de Akker naar onze locatie bij Boomgaard NO in Dieren gebracht.

Tijdens de schoolvakanties en eventuele studiedagen worden de kinderen ook opgevangen op KSH de Boomgaard Noord, Essenhof 2, 6951 NS in Dieren.
    U kunt op deze dagen uw kinderen in de ochtend naar BSO de Boomgaard Noord brengen en in de middag/avond daar ook weer ophalen.

Voor vragen zijn zij ook telefonisch bereikbaar via 0314-680498, optie 1.
    Mocht u interesse hebben in een rondleiding dan kunt u een rondleiding aanvragen via onderstaande button.